logo

Algas kategorijā

Augstākā vadība

Atalgojuma amplitūda personai strādājošai in Latvijaparasti irno1 385 EUR (minimālā alga) līdz 4 533 EUR (augstākā vidējā, faktiskā maksimālā alga ir augstāka).


Šis ir kopējais mēneša atalgojums ietverot bonusus. Algas ievērojami atšķiras dažādās amatu kategorijās. Ja Jums interesē atalgojums konkrētā kategorijā, zemāk ir iespējams aplūkot informāciju algām konkrētās kategorijās.

Neto mēnešalga kategorijā Augstākā vadība
Algas var atšķirties atkarībā no amata, norādītā vērtība ir indikatīva.
80% cilvēku nopelna:
1 385 - 4 533 EUR
10% pelna mazāk 1 385 EUR
10% nopelna vairāk 4 533 EUR


Algas aptaujā ir izteiktas neto.

Pamatojoties uz Algas.lv algu aptauju, 80% cilvēku kategorijā Augstākā vadība valstī Latvija nopelna no 1 385 EUR līdz 4 533 EUR katru mēnesi neto.

10% darbinieku nopelna mazāk par 1 385 EUR un 10% cilvēku nopelna vairāk nekā 4 533 EUR.

Aptaujas pamatā ir darbinieku dati, kas attīrīti no galējām un dublētām vērtībām.

Uzņēmumiem - iegūstiet pārliecību, lemjot par algām

Nosakiet godīgi savu darbinieku algas. Jums palīdzēs detalizēts atalgojuma pārskats. Jums vienmēr būs pieejami atbilstoši algas dati.

Kategorijas Augstākā vadība amatu saraksts un to amatu apraksti

Amats
Amata apraksts
Tirgus līmenis
Zvanu centra vadītājs
  • Uzraudzīt un vadīt dienas darbības klientu apkalpošanas centrā, nodrošinot efektīvu un efektīvu pakalpojumu sniegšanu.
  • Izstrādāt un ieviest stratēģiskos plānus klientu pakalpojumu uzlabošanai, darbības efektivitātes paaugstināšanai un klientu apkalpošanas centra kopējās veiktspējas uzlabošanai.
  • Vadīt, mentorēt un attīstīt augstu snieguma komandu no klientu apkalpošanas centra vadītājiem un darbiniekiem, lai sasniegtu organizācijas mērķus un uzdevumus.
  • Izveidot un uzraudzīt galvenos snieguma rādītājus (KPI), lai novērtētu klientu apkalpošanas centra operāciju efektīvitāti un kvalitāti.
  • Sadarboties ar citiem departamentiem, lai saskaņotu klientu apkalpošanas centra darbības ar uzņēmuma mērķiem un stratēģijām.
  • Ieviest nepārtrauktas uzlabošanas iniciatīvas, lai optimizētu procesus, tehnoloģijas un saskarsmi ar klientiem.
  • Vadīt budžeta plānošanu un kontroli, lai nodrošinātu klientu apkalpošanas centra operāciju rentablitāti un finansu efektīvitāti.
  • Nodrošināt atbilstību nozares regulējumiem un uzņēmuma politikai, saglabājot augstus klientu pakalpojumu un datu aizsardzības standartus.
  • Analizēt un pārskatīt klientu apkalpošanas centra snieguma rādītājus, sniedzot ieguldījumus un ieteikumus augšējai vadībai.
  • Radīt pozitīvu un motivējošu darba vidi, kas veicina komandas darbu, inovācijas un profesionālo attīstību.
  • Risināt komplikētus klientu jautājumus un sūdzības, nodrošinot apmierinošu risinājumu un klientu apmierinātību.
1 490 - 4 186 EUR

Darba piedāvājumi

loading...

Mums ir vairāk datu par Jūsu algas analīzi!

Mums ir algu dati par to, cik lielā mērā Jūs nopelnāt vairāk vai mazāk savā reģionā. Mums ir arī informācija par to kā izglītība ietekmē algu un cik daudz jūs varētu nopelnīt ārzemēs, strādājot savā amata pozīcijā.