Amata apraksts
- Atbildība par klientu atbalsta komandas vadīšanu
- Stratēģijas izveide, klientu atbalsta virziens un turpmākā ieviešana,
- Atbalsts, komandas apmācība, prasīgu klientu risināšana
- Sekojiet klientu problēmu risināšanai no saņemšanas līdz atrisināšanai
- Pakalpojumu uzlabošana, klientu piesaistes palielināšana un organiskas izaugsmes veicināšana
- Sūdzību risināšana un ziņojumu sagatavošana
- Informācijas sniegšana uzņēmuma klientiem, saziņa pa tālruni un e-pastu
- Klientu atbalsta efektivitātes uzlabošana un metodisko vadlīniju veidošana saziņai ar klientiem
Uzņēmumiem - iegūstiet pārliecību, lemjot par algām
Nosakiet godīgi savu darbinieku algas. Jums palīdzēs detalizēts atalgojuma pārskats. Jums vienmēr būs pieejami atbilstoši algas dati.
Visizplatītākais darbinieka karjeras ceļš
Grafikā parādīts, kā darbinieki visbiežāk progresē karjerā. Noklikšķiniet uz amata nosaukuma, lai iegūtu sīkāku informāciju par datiem par algu.
Amats: Klientu atbalsta nodaļas vadītājs - Vadība
Amata pozīcija ir
algu klasifikatora saraksta
Sieviešu īpatsvars amatā
Respondenta vidējais vecums amatā
649. vieta
Kurpnieks
Tekstilmateriālu, ādas, apģērbu rūpniecība
112. vieta
Zvanu centra vadītājs
Vadība
1 039 - 3 499 EUR
1. vieta
Pilots
Transports, Pārvadājumi, Loģistika
1 617 - 10 821 EUR
Vai šis atalgojuma diapazons ir pārāk milzīgs?
Uzziniet vidējo algu jūsu reģionā, aizpildot īsu anketu
Salīdziniet savu algu ar citiemIegūstiet detalizētu informāciju par algām Jūsu valstī
Pro
Algas pārskats par uzņēmumu
118,80 EUR*
* iesk. PVN / 99,00 EUR bez PVN
Pasūtīt- Amata atalgojums pēc reģioniem, izglītības, darba pieredzes, uzņēmuma lieluma, vecuma grupas
- Kopējais atalgojums un tā sastāvdaļas (mainīgā daļa, prēmijas, bonusi)
- Respondentu sadalījums algu diapazonos
- Algu diapazoni izteikti vairākos rādītājos (1.decile, 1.kvartile, mediāna, 3.kvartile, 9.decile un vidējā alga)
- Detalizēta visu 16 pieejamo nefinansiālo labumu analīze
- Finanšu labumu analīze